04. Jun 2018.

Na onovu člana 30 Zakona o javnim nabavkama  („Službeni list CG“, br. 42/11, 57/14, 28/15 i 42/17) i Pravilnika o sadržaju akta i obrascima za sprovođenje nabavki male vrijednosti („Službeni list CG“, br. 49/17), Opština Ulcinj dostavlja                     

ZAHTJEV ZA DOSTAVLJANJE PONUDA ZA NABAVKE MALE VRIJEDNOSTI

I   Podaci o naručiocu

Naručilac: Opština Ulcinj

Lice/a za davanje informacija: Nail Bajri

Adresa: Đ. K. Skenderbeu

Poštanski broj: 85360

Sjedište: Ulcinj

PIB (Matični broj):  02006235

Telefon: 030/412-414

Faks: 030/412-414

E-mail adresa: nail.bajri@ul-gov.me

Internet stranica (web): www.ul-gov.me

II  Predmet javne nabavke

◻ Usluge

III  Opis predmeta nabavke:

Dogradnja programa Eterra Soft za obračun poreza na nepokretnost.

IV Procijenjena vrijednost nabavke:

Procijenjena vrijednost nabavke sa uračunatim PDV-om 5.000,00 €;

V Tehničke karakteristike ili specifikacije

Instalacija trenutno aktuelne verzije softvera.

Registracija dostavnice za rješenje za porez na nepokretnost.

Automatsko štampanje prinudnih rješenja za naplatu poreza na nepokretnost. Implementacija izrade prinudnih rješenja za naplatu poreza na nepokretnost.

Omogućavanje upita nad bazom podataka za specificirane kriterijume upita

-  Obveznici koji imaju upisana prava na zemljište i zaduženja a nemaju uplate,

-  Obveznici koji imaju upisana prava na objekte i zaduženja a nemaju uplate.

Realizacija funkcionalnosti automatizovanog knjiženja elektronskih izvoda.

Testiranje funkcionalnosti automatizovanog knjiženja elektronskih izvoda.

Modifikacija rješenja za prinudnunaplatu saglasno izmenjenim potrebama distribucije.

Implementacija funkcionalnosti eksporta izabranog dela baze podataka za sumiranu prezentaciju iznosu zaduženja i uplata grupisano po zadatim kriterijumima.

Instalacija softvera potrebnog za prezentaciju eksportovanih podataka saglasno potrebama naručioca.

Implementacija modula za prezentaciju eksportovanih podataka.

VI  Način plaćanja

Virmanski.

VII Rok isporuke robe, izvođenja radova, odnosno pružanju usluge

Rok pružanja usluge je 15 dana od dana zaključivanja ugovora.

VIII Kriterijum za izbor najpovoljnije ponude

◻ najniža ponuđena cijena     broj bodova       100    

IX Rok i način dostavljanja ponuda 

Ponude se predaju  radnim danima od 11:00 do 14:00 sati, zaključno sa danom 07.06.2018 godine do 10:00 sati.

Ponude se mogu predati:

◻ neposrednom predajom na arhivi naručioca Opštine Ulcinj na adresi Đ. K. Skenderbeu.

◻ preporučenom pošiljkom sa povratnicom na adresi Opštine Ulcinj - Đ. K. Skenderbeu.

Javno otvaranje ponuda, kome mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnici ponuđača sa priloženim punomoćjem potpisanim od strane ovlašćenog lica, održaće se dana  07.06.2018 godine u 11:00 sati, u prostorijama Opštine Ulcinj na adresi Đ. K. Skenderbeu

X Rok za donošenje obavještenja o ishodu postupka 

Obavještenja o ishodu postupka donijeće se u roku od 30 dana od dana javnog otvaranja ponuda.

XI Druge informacije

Uslovi koje mora da ispunjava ponuđač su:

1) dokaza o registraciji kod organa nadležnog za registraciju privrednih subjekata sa podacima o ovlašćenim licima ponuđača;

2) dokaza izdatog od organa nadležnog za poslove poreza da su uredno prijavljene, obračunate i izvršene sve obaveze po osnovu poreza i doprinosa do 90 dana prije dana javnog otvaranja ponuda, u skladu sa propisima Crne Gore, odnosno propisima države u kojoj ponuđač ima sjedište;

 3) dokaza nadležnog organa izdatog na osnovu kaznene evidencije, koji ne smije biti      stariji od šest mjeseci do dana javnog otvaranja ponuda;

Rok plaćanja je:  30 dana od dana ispostavljanja fakture.

Službenik za javne nabavke                                                                       PREDSJEDNIK

               Nail Bajri                                                                                        Loro Nrekić

 

Zahtjev:Dogradnja programa Eterra Soft za obračun poreza na nepokretnost.

Veličina: 0.07MB | Adobe PDF